Revilationer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Albayrak gitmeyecekti...
Neden ülke iflas mı etseydi?
Faizi zamanında artırsalardı şimdi bu kadar arttırmak zorunda kalmazlardı.