UMSGBTM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu dinciler ile tartışmayı bırakın onlara laf anlatamazsınız...
Onlar ki fakir olmayı överler överler kendileri lüx arabayla gezerler.. işlerine nasıl gelirse öyle yani..
Faizin ( belli bir strateji izlenmeden ki izlenmiyor ) doları dizginlemek için arttırılması vatandaşa yük olarak geri dönecek. Sana bana yani..
Hocam faiz sadece dini açıdan değil ahlaki açıdan da iyi bir şey değil.
İnsanlar tefecilerden aldıkları faizler yüzünden çok zor durumlara düşüyorlar.
Banka faizine diyeceğim yok ama tefecilerden uzak durmak lazım.
Dediğiniz gibi bu faiz arttırımı ülkeye fayda değil zarar veriyor, ekonomiden hiç anlamayan adam dahi bunu anlaması lazım.