serocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca faize günah diye atmayan sanıyo ki kendi yaptığı iş çok düzgün çok gördük millet muhtaç olunca 50 kuruşluk maskeyi 10 tl ye satanları
Evet hocam. İşin aslı mağdur ettiğin insanlar. İlk mesajımda dedim ya. Faizin yasaklanma sebebi insanları zor durumda bırakan ve hatta ölüme kadar götüren tefecilerdir. Maske olayında da insanları mağdur ediyorlar. 1 tl lik malı 10 katına satıyorlar. Karaborsacılara diyecek laf yok.