Faiz hiçbir zaman mantıklı gelmiyor pazartesi attım 10 tl faize haftaya pazartesi 20 tl oldu atarken ekmek 1 tl idi attıktan sonra 3 tl oldu? Faiz yerine yatırım daha mantıklı