Selamlar,

Bir test betik üzerinde çalışıyorum. Kısaca konu, DB ve betik aynı DC, ayrı makinelerde çalışıyor. Hızlı ve üst üste istek gönderildiğinde aralıklı olarak tekrar eden kayıtlar dönüyor (her çalıştığında farklı satırlarda yaşanıyor).

Test betik ile DB aynı sunucuda olursa ya da süre uzatılırsa sorunsuz çalışıyor sistem. DB VPS'ine yalnızca test betikten bir istek gidiyor o da sunucuyu CPU,RAM olarak hiç etkilemiyor.

Sorgu ise çok basit bir select offset limit sorgusu, web dili PHP, bağlantı PDO.

Zaman kaybetmemek adına deneyimli arkadaşların ulaşmasını rica ederim.