Genelleme yapacak ya da yapan birisi değilim. Hepimizin çevresinde vardır hocam 3 5 kişi faizde haram haram deyip yukarıda saydığım konulara tek bir sesi çıkmayan itirazı bulunmayan görmezden gelip deve kuşu misali yaşayan bunu kast ediyorum. Feleğimin şaştığı da yok. Allah'a çok şükür harama el uzatmışlığım yok. Lakin yukarıda saydığım konuları görmemezlikten gelmişliğim de yok.
ilk mesaj ile bu çok çelişkili yani yorumlara bakarak nasılsa herşeyi yapıyorsunuz buna gelince oww demek neyse bunuda önemsemeyin demektir. Yorum yapmak için yorum yaparak insanları yanlış yönlendirip gaza getirerekte günaha giriyorsunuz bence. Bunlar hassas konular hatalı olunca hatalıyım demeyi de bilmeli insan ama sanmıyorum mutlaka bu yorumuma da bir cevabınız olur. İyi forumlar