whatsaero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli vaktinizi ayırıp, yaptığınız bu açıklayıcı yorum için çok çok teşekkür ederim. Geçmişte de sizin yorumlarınızı sık sık görüyor ve normalde uzun yorum okumamama rağmen sizin yorumlarınızı bir solukta okuyordum, yine aynısı oldu, tekrardan teşekkürler. 😊
Evet çoğu kişi uzun yazı okumadığını söylüyor, bende uzun yazmayı seviyorum pek anlaşamıyoruz Rica ederim, değerli zamanınızı ayırıp okuduğunuz için ben teşekkür ediyorum. Aynı forumda farklı konularda buluşmak üzere