değişiklikler olmaya başladı hesap erişiminden artık hesabı başka hesaba bağlamadan hesaptan kaldıramıyorsunuz , bu ne işe yarıyordu bilmeyenler için şöyle söleyim eşikli hesap açarken aslında sürekli yeni gmail açmanıza gerek yoktu yani tek 1 gmailde sınırsız ads hesapları oluşturup faturalandırmasınıda ayrı oluşturdugunuzda her hesap bağımsız oluyordu arada suspend yiyenleri kaldırmak içinde erişim ve güvenlikten hesapla gmailin bağlantısını kesmek yeterliydi , bu ülkemizde cok kullanılmasada yabancıların en çok kullandığı yöntem yeni hesap açmaları 15 saniye idi suspend durumunda ilişiği kesmekte 3 saniye idi ama şu an bunu zorlaştırmışlar

Edit : Yapılan bu değişikliği anlık geri aldılar