orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben yaşamadım. Okulda çok kötü bahsedilen yerlerden biriydi. İlk taşındığımız dönemde internetten araştırdığımızda iyi olaylarını yazan görmedik.

Şu olayda bi ara popüler olmuştu bu da sanırım orda geçiyor;


https://m.youtube.com/watch?v=6p3yR-jJ9Gc
Yok hocam yok ben 20 yıldır o mahalledeyim. Her söylenene inanma. Bence keşfedilmesi gereken bir yer.