Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bir şey merak ediyorum.
Faiz, paramızı bankaya kiraya vermemiz değil mi? Banka ne yapıyorsa yapıyor, beni alakadar etmez, ben paramı bankaya kiraya verir gibi veriyorum. Bunun arabanızı veya evinizi kiraya vermekten ne farkı var? Sadece kullanılan materyal değişiyor. Kiraya veriyorsam, elbette ay sonu bana bir getirisi olmalı. Bu durumda bunun hangi kısmı haram?