Bundan 1 sene önce biz de kardeşimle aynı şekilde kalktık geldik İzmir’e. İkimiz de aynı firmada işe girdik ofis Bayraklı’da olduğu için mecbur buralardan ev baktık. Full eşyalı, güvenlikli geniş bir sitede 2000 TL + aidat kalıyoruz ama şu an boş dairelere 1900-2000 TL arası istiyorlar sitede. Son yaşanan depremden sonra Bayraklı’daki çoğu apartmana oturulamaz raporu verdiler sağlam kalanların da doğal olarak fiyatları artmış durumda. Deprem bölgesi falan ama ben Bayraklı’yı seviyorum. Aracımla Alsancağa 10 dakikada, Karşıyaka’ya 15 dakikada gidiyorum. Bayraklı sahile de yürüme mesafesindeyim çok sakin güzel bir sahili var. İzmir’in her yerinde yaşamak çok güzeldir hep hayalimdi geldim yerleştim 1 senedir de burdayım. Umarım sizin de her şey hayal ettiğiniz gibi gerçekleşir bol şans