Merhabalar;

Öncellikle inşallah pişman olmasınız şehir seçmek zordur elbet ama izmir çok sosyaleşme bir semt'dir çok sıcak kanlıdır Atatürk külesidir yani
demek istedigim şu eğer çok güzel yerde kalmak istiyorsanız bornova merkez tarafında kalmanıza tavsiye etmem daha çok Bornova atatürk mahallesi tepelere doğru çıkmanıza tavsiye ederim
çünkü neden diyorsam depreme dayanıklı değil bornova merkez özkanlar bayraklı karşıyaka özkanlar buraları tavsiye etmem
Bornova atatürk mahallesi çünkü neden milyonlarca kaya var dibinde kaya dan dolayı atatürk mahallesi pek hissetmedi çoğu genelik
bornova izmirde oldu yıkıldı o yüzden 1500 200 cıvarı ayırmanız lazım kira+depozito+emlak eğer sahibinden istiyorsanız kira+depozito sadece
istiyorlar eğer eşya yoksa depozitoya gerek duymuyor direk kira ödüyebiliyonuz izmirde iş çok iş bulma imkanınız daha yüksek kemalpaşa fabrikaları bulunmakta
elaman bulma gibi tarzı siteler var googlede reklam vermiyim oralara arıştırarak daha iyi iş bulabilirsiniz saygılarımla birşey olursa yardımcı olurum yorum atarsanız.