Hocam peki geri dönmek ister misiniz? Şuan da İstanbulda neredesiniz?
Yalovadaydım, sık sık gidiyorduk arkadaşlarla. Ben bursayıda istanbuluda şahsen fazla tutmuyorum

Şu an Ayvalıktayım hocam. Kopamıyorum Egeden
Tavsiye etme sebebime gelirsek;
İnsanlarından tutunda hayvanlarına kadar sıcakkanlıdır

kolay kolay gülümsemeyen birisi bulamazsınız. Bunun sebebide bornova öğrenci kentidir, enerjisi yüksektir. Ege üniversitesi kampüsüde burada bulunur. Etliye, sütlüye bulaşan olmaz. Kısacası, yaşıtlarımızın çoğunluğu daha fazla. Esnafıda, ev sahibide öğrenciyi severler genelde. Fazla pozitivist konuşuyorum gibi hissettim ancak gerçektende aksini yaşamadım

Güzel anılar biriktirdiğim yerdir. Sorularınız varsa hepsini zevkle cevaplayabilirim.