Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam peki geri dönmek ister misiniz? Şuan da İstanbul’da neredesiniz?
Yalovadaydım, sık sık gidiyorduk arkadaşlarla. Ben bursayıda istanbuluda şahsen fazla tutmuyorum Şu an Ayvalık’tayım hocam. Kopamıyorum Ege’den

Tavsiye etme sebebime gelirsek;

İnsanlarından tutunda hayvanlarına kadar sıcakkanlıdır kolay kolay gülümsemeyen birisi bulamazsınız. Bunun sebebide bornova öğrenci kentidir, enerjisi yüksektir. Ege üniversitesi kampüsüde burada bulunur. Etliye, sütlüye bulaşan olmaz. Kısacası, yaşıtlarımızın çoğunluğu daha fazla. Esnafıda, ev sahibide öğrenciyi severler genelde. Fazla pozitivist konuşuyorum gibi hissettim ancak gerçektende aksini yaşamadım Güzel anılar biriktirdiğim yerdir. Sorularınız varsa hepsini zevkle cevaplayabilirim.