Merhaba arkadaşlar,
Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine binance'de usdt ile alınan bazı para birimlerinin tl karşılığının olduğunu öğrendiğim başlıkta belirttiğim borsaya yaklasık 400 tl denemek için bakiye yükleyip alım yapmak istediğimde bana göre saçma bir aksiyon ile karşılaştım. Bilmiyorum belki aranızda borsayı kullanan vardır ama ilgililer bu konuda aksiyon almadıklarında varlığı tamamen bozdurup borsayı bir daha kullanmamak üzere sileceğim..
Konuda ki saçmalık şu; X coini almak istediğinizde birim fiyatı ne olursa olsun bir miktar belirlenmiş ve o miktar altında alım yapamıyorsunuz. Mesela ben x coini alacağım, o coin için alış ekranında min 70adet yazıyor. bu adetin altında alım yapamıyorsunuz. bana çok büyük bir sacmalık gibi geldi.
Bu durumdan dolayı ilgili çalışma arkadaşları ile iletişime geçtiğimde şu cevabı ilettiler '' Sizleri ani fiyat değişimlerinden dolayı oluşabilecek kayıplardan korumak adına belirlemiş olduğumuz sistemimizin adı İşlem Limitleri'dir. Kullanıcılarımızdan güncel limitler dahilinde işlemlerini gerçekleştirmelerini rica ederiz. '' şeklinde dönüş yapıldı.
Yanı bana mantıklı ve kullanıcıyı dusunen bir borsa aklı gibi gelmedi. Bana parayı alırken dayatılan mikar olan 100 adet alıp ani düşüşteki zararla kendi talebim ile 10 adet aldığımda ki ani dusus kaybım bir olamayacagı aşikar.. Neyse durum bundan ibaret. kendilerine son olarak bu konuda bir aksiyon alınmazsa varlıgımı bozup baska borsaya geçecegimi ilettim.
Bu borsaya geçecek arkadaşlar bu konuya dıkkat etmesını onerırım.
Saygılarımla..