Konu
Publisher teması hakkında R10+
18-03-2021, 14:23:16
#2
Misafir
Ben kullandım bayağı memnun kaldım ama dış görünüşü benimseyemediğim için kaldırdım. Hız ve performans olarak çok iyiydi, zaten bu konuda meşhur olmuş bir tema.