Merhabalar,
Daha önceki konumda geek blog için tema önerilerini değerlendirdim ve son olarak
şunu sormak istiyorum sizce publisher teması nasıl? hız olarak? kullanım olarak? ve amp kurduğumda
bir sıkıntı yaratır mı? değerli yorumlarınız ve fikirleriniz için şimdiden çok teşekkür ederim..