RifatOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet ama lisanslar bu kadar pahalı iken kaç site barındabilecek sorunsuz olarak oda var kurulmaz demedim zaten.
16$'ın varsa kurarsın hocam, lisans size bize pahalı yabancıya değil