Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sigortadan kaçış diye bir şey yok aslında.

Sgk yada bağkur'lu değilseniz otomatik olarak genel sağlık sigortası başlar aylık 100 lira civarı ödeyerek sağlık hizmetlerinden faydalanabilirsiniz fakat emeklilik hakkınız olmaz. Yani sağlıktan yararlanmak için sgk yada bağkur'lu olmanıza gerek yok.

Asıl endişe edilmesi gereken konu aylık 6 bin lira düzenli gelirin ilerde vergi incelemesine takılıp takılmayacağı.
vergi konusuna daha hiç takılmadım hocam.Adsense gelirim yok başka eft ile ücret alıyorum