gittigidiyor vb sitelerde satış yapanları gördüm ben lisans satışı olarak. zahibind3n vs gibi yerlerede, gerikirse letgo gibi pazarlarada koyabilirsiniz.
Mağaza benim olmayacağı için risk almaktan çekiniyorum hocam biraz bir de komisyon oranlarına bakmam gerekiyor değmesi için
Yurtdışı pazarına açılabilirseniz iyi satar. Forumdaki satış fiyatlarının 10 katına da satarsınız. Yurtdışı müşterileri Paypal tercih ediyor ödemede. Paypal yoksa girmeyin bile.
Önereceğiniz bir yer var mıdır paypal hesabım yok o biraz sıkıntı
Konunuzu up yapayım hocam belki işe yarar
Teşekkürler hocam çok sağolun 😊
Pazar yerlerindeki hesabını tehlikeye sokar. Windows lisans vb. satış yapıyorken onu bile aktifleştirmeyi beceremeyip sorun çıkaranlar oluyordu. Çok sıkıntı olur sizin açınızdan
Bundan dolayı biraz çekiniyorum hocam mağaza benim olsa sıkıntı yok ama başkasının olunca sorun var
Bıhhttık kanva pro'dan yavv... Neyse bu arada ben 5 dolara satıyorum iyi geceler

şimdiye kadar 3 haftada 15 tane sattım
Biz de ekmeğimizdeyiz hocam yapacak birşey var mı? Hava atmanızın bir manası yok.