HAYAT COK PARA KAZANIP COK EĞLENME YERİ DEĞİL MALESEF kendimize olan sorumluluğu yapıp para kazanmak için doğru bölümü secip bu yolda mucadele etmeliyiz takdiri ALLAHA bırakmalıyız hayatın amacı insanları insan olmasıdır bu hayat içinde insanlığımızı kazanmalıyız yeri gelip adaletli olucaz yeri geldiğinde iyilik yapıcaz herkese karsı sorumluluğumuzu bilicez hayatın içinde kısacası insanlığımızı yasayıp insan olucaz hayatın amacıda budur çok para kazananlar lüks yemekler yiyebilir onlarında nasibi o herkes hakkına razı olmalı imtihanda biraz bu bence hem çok lüks yasayan insanlıktan çok nasip almışta sayılmaz neyin neye sebebiyet vereceğini bilemeyiz, sevgi ve iyilikle kal