Herkese İyi Akşamlar... İyi Forumlar...
Passolig kartımda 970 ₺ bakiyem var.Fakat bunu ATMden veya EFT yapamıyorum.Müşteri hizmetleriyle görüştüm. Alışveriş yapabilirsiniz veya bilet satın alabilirsiniz dedi.Sorum şuan internet üzeri alışveriş yapabileceğim biri var mı? Alışveriş yaptıktan sonra o ücretimi geri atabilecek biri var mı? Komisyon verilecektir. (çok uçuk olmayacak şekilde)
Yardımcı olan arkadaşlara Teşekkürler...