fikirleri topladın değerlendir tabi.
Değerlendiriyorum, teşekkürler.
hocam
peki ya diyelim kişinin size sunmuş olduğu projeyi beğenirseniz ve domaini vermezseniz ne olacak?
Not: Vazgeçme hakkımı saklı tutuyorum.
demişsiniz, size insanlar neden ve nasıl inansınlar?
Bu naiflik ile geri dönüş yaptığınız için çok teşekkür ederim. Sorularınız da gayet makul. Ben konuyu açtığımda vazgeçme hakkımı saklı tutuyorum diye bir şey yazmamıştım. Konu'da
@Victionx; arkadaşımız projeleri öğrendikten sonra vazgeçmeyin şeklinde bir mesaj yazdı. Bende bu mesaja istinaden fikir sunacak arkadaşlar düşmez kalkmaz bir Allah, bu durumu bilip ona göre fikirlerini sunsunlar diye konuyu Vazgeçme hakkımı saklı tutuyorum şeklinde tutuyorum şeklinde düzenledim.
Neden ve nasıl inansınlar sorusuna da cevaben.
Ben herkesin inanıp güvenmelerini beklemiyorum, sadece fikir beyan arkadaşlar kendi özgür iradelerinde bunu bilerek ona göre dönüş yapsınlar diye düşünerek yazdım. Ve geldiğimiz noktada aklımda bir ışık yandı, fikir veren arkadaşların dahil oldukları bir şeyler düşünüyorum ama herşey tamamlansın, onların fikirlerini alayım ondan sonra paylaşacağım.
Tekrardan güzel yaklaşımınız, sorgulayıcı yaklaşımınız için size minnetarım.