Trends adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ön yargı iyi bir şey değildir arkadaşlar, niyetini bilmediğiniz bir insana yargıda bulunmak sizi hayatınızın her deminde sıkıntıya sokabilir. Ek olarak belki ben konu açıldıktan sonra gelen geri dönüşlere göre düzenledim ancak ilk baştaki niyetim gayet saf ve temizdi. Ki halen de öyle fikrimi gelen geri dönüşlerle daha da ileri noktaya götürdüm. Makul kroje fikirlerini paylaşan arkadaşlarla ortak bir karar alıp domaini ona göre değerlendireceğim.

Tüm geri dönüş yapan arkadaşlara teşekkürler.
fikirleri topladın değerlendir tabi.