@Trends; Merhaba, arkadaşları bende haklı buluyorum, bu şekilde konu olmaz, hem domaini vereceğinizi söylüyorsunuz, hemde iyi bir fikir gelirse Not: Vazgeçme hakkımı saklı tutuyorum. bu şekilde konu açmanız uygun değil, maalesef bu algı oluşuyor.