Bu da sizin görüşünüz saygı duymak ile beraber, kimseyi kandırmıyorum. Konuda her şey açık ve seçik bir şekilde beyan edildi. Hatta konuda eksiklikler söz konusu ise bildiren arkadaşlarla birlikte düzenliyorum.
Aslına bakarsanız bu tarz geri dönüşlerle birlikte fikrim farklı bir noktaya geldi.
Neye dayanarak rapor ediyorsunuz?