Kurnazlık başka bir şey değil..
Bu da sizin görüşünüz saygı duymak ile beraber, kimseyi kandırmıyorum. Konuda her şey açık ve seçik bir şekilde beyan edildi. Hatta konuda eksiklikler söz konusu ise bildiren arkadaşlarla birlikte düzenliyorum.
Not: Vazgeçme hakkımı saklı tutuyorum.
Şaka gibi bir şey bu hocam

Siz girişimciden fikir alın daha sonra vazgeçmeyeceğinizin bir garantisi yok
Aslına bakarsanız bu tarz geri dönüşlerle birlikte fikrim farklı bir noktaya geldi.
Neye dayanarak rapor ediyorsunuz?