fRee_Redd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurnazlık başka bir şey değil..
Bu da sizin görüşünüz saygı duymak ile beraber, kimseyi kandırmıyorum. Konuda her şey açık ve seçik bir şekilde beyan edildi. Hatta konuda eksiklikler söz konusu ise bildiren arkadaşlarla birlikte düzenliyorum.

NeMerak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Not: Vazgeçme hakkımı saklı tutuyorum.


Şaka gibi bir şey bu hocam Siz girişimciden fikir alın daha sonra vazgeçmeyeceğinizin bir garantisi yok
Aslına bakarsanız bu tarz geri dönüşlerle birlikte fikrim farklı bir noktaya geldi.

Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyu @Report; bildirdim
Neye dayanarak rapor ediyorsunuz?