Merhaba arkadaşlar netten aylık 6k civarı gelirim var.Sigorta parası yaklaşık 1000 tl ve emeklilik 65 yaş.Ben bu yaşıma kadar elimden geldiğince mülk sahibi olup kira geliri daha mantıklı görüyorum.Sizce sigorta ödemek mantıklı mı ?
odamdan ufak bir görüntü
Haha

25 yılda 300binlira olarak düşününce mantıksız geliyor, haklısın fakat kendine bir güvence olarak görmelisin(
Sağlık, Emeklilik).
Ağustos böceği gibi yaşamak oluyor aksi.. Hem belli bir yaştan sonra pasif gelirin oluyor hemde ücretsiz sağlık hizmetinden sen, eşin yada çocukların faydalanabilecek. Nekadar erken ödemeye başlarsan senin için daha iyi olacaktır.
Bir bilgisayar daha koy oraya; oda bağkurunu ödesin hocam.
Ek olarak düzenli bağkur, sigorta vs ödediğin zaman kredi puanında artıyor.