2. Üniversite olarak hangi bölümü okumalıyım diye konu açıldığı zaman ülkede her şey daha iyi olacak..
En basitten geçen gün bir yayına katıldım adam liseyi bitirmiş üniversite okumamış gitmiş çalışmış yazılımcı olmuş baya da iyi bir seviyeye gelmiş. iş yerinde tanıştığı bir arkadaşı japonya'ya gitmiş buna da demiş sende gel. şirkete başvurmuş her şey okey para vs.. sonra japonlar bir araştırmış ki adam lise mezunu. almamışlar işe

elbette okumak gereksiz olabilir ülkede iş kapısı açmadığı için ama böyle bir örnek vereyim dedim bir şekilde bir yerlerde seni diploma sivriltecektir. 1 üniversitenin bile yetmediği ülkemizde lise mezunu olmadan yaşamak çok zorlayacaktır. ayrıca okumayı bir iş kapısı olarak da düşünmen eksik bir düşünce okullarda vs bir çok şey öğreniyorsun bir şekilde çalışmak istiyorsan çalışadabilirsin ben liseyi de üniversiteyi de okurken hem çalışıp hem okuyordum, okuyorum.. hayat senin karar senin