Göz korkutmayalım. Forumda yüzlerce, binlerce üye avantajlarından dolayı kurumlar için yandex kullanıyor. Tüm müşterilerime de tavsiye ediyorum. Eğer 10 kişinin altında kişi kullanacak ise Gsuite kullanabilirsiniz yoksa yandex tercih edilebilir. Wabmail ile kıyaslamanız hiç doğru değil. SMTP erişimi verip farklı bir arayüz üzerinden de kullanılabilir fakat doğru yapılandırılmış yandex mail servisi sorunsuz çalışıyor. 6 yıldır aktif olarak kullanıyorum her iki platformu. Pes etmeyin, kurmayı 1 kere öğrenirsiniz ömür boyu rahat edersiniz. üzerine gidin bence.
anlık mail almanız çok önemli değil ise webmail her türlü daha iyi. ben yandex mail kurmakta zorlandım, kurduktan sonra cloudflare a geçtim cloudflare da çalışmadı muhtemelen bir ayar yapmak gerekli fakat iyi bir rehber yok. teknik desteğin kötü olduğunu söyleyebilirim.