Benimde kafamın arka kulak hizasında oluşuyor. Ve burun etrafında ve bıyık üzerinde kabuklu eğzama oluşuyor kaç yıldır devam ediyor . Kendi araştırmalarım sonucunda bulduğum bilgiler : insanın ikinci beyni olarak kabul edilen bağırsak hastalığı yüzünden egzama oluyor. Bende geçirgen bağırsak sendromu var . Stresli olunca hem egzama artıyor hem gaz sıkışması oluyor. Düzgün beslenmek lazım . Egzama azdıran yiyeceklerden uzak durulmalıdır. Portakal suyu, domates, patlıcan vs vs , en önemlisi stres yapmamak. Geçmiş olsun bende her gün çektiğim hastalık