Yaklaşık 10 yıldır egzama ile savaşıyorum. Ellerimde ve ayak tabanlarımda var. Sayısız kortizonlu krem ve doğal ürün denedim ama kalıcı biçimde iyileşme sağlamadı. Ben de artık tedavisinden umudu kestim. Sabah uyandığımda, akşamüstü ve yatarken olmak üzere günde 3 kez az miktarda neutrogena el kremi sürüyorum. Ellerimi yumuşak tuttuğu için kavrama esnasında parmaklarımdaki acıyı hissetmiyorum.
Bunun dışında bir faydası yok.