Merhaba,
/sitemap.xml olan klasörü silin gerisi doğru zaten. Tek tek atmışsınız doğrusu bu zaten. /sitemap.xml genel ona gerek yok.
Edit : veya sadece /sitemap.xml yükleyin diğerlerini silin. Siz aynı işlemi 2 kere yapıyorsunuz ve hata almanız normal. Kolay Gelsin.