BeratYildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En sadesi en temizi basitçe kurulum için fakat terminal kısmında da adamı deli edebiliyor bazen
Hele auto-installer sinir olmuyorum değil. Unity'in hikmetlerinden yararlanalım bakalım