Yanılmıyorsam Maestro Windows içindi ve deneme fırsatım olmuştu. Bunu Linux'a kurmak mümkün mü? Linux'a getirdiler mi?
Tam bilmiyorum fakat bulunmuyor galiba. Maestro ya ek linux için webmin gibi panellerde mevcut veya cyberpanel gibi. ama plesk obsidian'ın basitleştirilmişi diğerlerine göre daha kullanışlı kanımca