Berkay24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Cyberpanel öneririm Openlitespeed ile.
Arayüzünde çok sorun var diyorlardı, kullanım deneyiminizi paylaşma şansınız var mı?