Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı uygulamayı kullanıyoruz. Ben bebas kullanıyorum hoşuma gidiyor.
Hocam resimdeki opettr bende öneririm bence sizinkinden daha güzel