hetrx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mağduriyet diye bir tema vardı bir ara. Onuda kaldırdılar sanırım.
Beş para etmez. 3 üde vae bende. Codecanyonda hintlilerin yaprığı daha güzel.

Aldım bi ara almaz olayadım.