apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun, bende kripto botu ile al sat denemesi yapıyorum,
Destekleri çizdim dün gece botu devreye aldım, desteği yukarı kırınca alacak, aşağı kırınca satacak, sistem bu şekilde
Gece 05te Desteği yukarı kırmış almış, 3 saat sonra saat 08 de desteği aşağı kırınca satmış,
Zararım yüzde 0.5 oldu, 500 dolar ile deneme yapıyorum, başarılı olursam miktarı arttırırım


Fiyat tekrar desteği yukarı kıracak gibi saat bitimine 17 dakika var, 17 dakika sonra destek üzerinde kalırsa tekrar alacak,
Her yükselişte desteği yukarı taşıyacağım, düşüşte de desteği aşağı taşıyacağım


hocam şöyle yapsan mesela emir verdiğinde fiyat 100 birim. 95 birim olunca al geri 100 birim olunca sat. düşerken hiç satma diye emir verseniz bence kar olabilir. çünkü gün içinde sürekli belii saatlerde illaki yani aşırı satım olunca %5 düşüyor sonra yeniden toparlanıyor.