umutyasaru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Liseyi bitirdiğim zaman başvurmak istiyorum bu yaz mesela öyle bir şansımız var mı?
Umut selamlar. Tabiki yaz dönemi için müsait olduğunda ofisimizi ziyaret edebilir gerekli görüşmeleri sağlayabilirsin.