r10maina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende alt coin alsat yaparak 150 tl yapmıştım.
şimdi ful chzye bastım uzun vade dursun kenarda
35 chz ile gelecekte zengin olabilirim
😂 ileride btc gibi patlarsa neden olmasın

caliskancocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok hareketli bir coin, bu saatlerde düşük oluyor. Akşam 6dan sonra hareketliği başlıyor 5,10-30lara sabitleniyor. Ben de birkaç gündür yüklü miktar az kar ile gönderiyorum. Tam al sat yapmalık coin.
Yatırım tavsiyesi değildir.
Al sat yerine uzun vadeli düşünülürse nasıl olur sizce?