XPloiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kararımı verdim yarın bunlardan birini satın alacağım.

İkiside gerçekten iyi sunucular ama doğruyu söylemek gerekirse bahsettiğim fiyat yükseltme olayı ax sunucuda olmuş 34 euro iken alsaydınız keşke iyi çalışmalar 🙂