bir anda veri girişinin zararını görmedim, tabi mertebe de önemli, 20-30 yazı olunca yayına ve Google 'a açtıgım blog sitelerim oldu, veya 50-60 başlıktan sonra bezner şekilde açtıgım forum sitem de oldu. Çok daha fazla içerik spam olarak algılanır mı bilemiyorum ancak sonrasında siteye hiç içerik girilmeyecekse esas o zaman kötü. Yani içerik konusu biraz çiçek sulama gibidir. 5 aylık suyu 1 günde verip 5 ay sulamazsanız çiçeğe ne olursa, sitede öyle.. O nedenle en iyisi zamana yaymak
Bilginize