Webteknoda gördüğüm kadarıyla yazılımcı maaşları bu şekilde gösteriyor. Sağdan soldan duyma bilgiler değil de direkt olarak çalışanlara sormak istiyorum. Bu miktarlar doğru mu? İstanbul için söylüyorum. Yaklaşık aktif olarak 5 yıldır yazılım işiyle uğraşıyorum ben de aktif olarak. Ömrümde hiç maaşlı çalışmadım. Ama sağlam referans projelerimi gösterebilirim. Bir müddet maaşlı çalışmak var aklımda istanbula taşınıp. Çoğunlukla backend php codeigniter framework kullanıyorum. Hatta neye ihtiyaç olursa. Nodejs olur php olur ne lazımsa sorun yok çözüyorum. Alanımda da gayet başarılı olduğumu düşünüyorum. Fakat çevrede duyduğum firma sömürüyor firmalar şöyle ucuza çalıştırıyor gibi duyumlar aldığım için araştırma gereği duymadım. Fakat araştırdığımda gayet tarmin edici miktarlar gibi duruyor. Böyle bir duruma göre 11-12 bin TL gibi bir miktarda çalışabileceğimi düşünüyorum. Bilgi birikimim sağlam gayet. Zaten 5 yıllık bir tecrübem var. Firmada çalışan arkadaşlar yorum yapabilir mi acaba bu konu hakkında?
