TMBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sunucunuza Linux veya Ubuntu Desktop kurulumu yapıp. TigerVNC veya XRDP Yöntemi ile bağlanabilirsiniz. Yapamazsanız yardımcı olabilirim.
yardımcı olursanız çok sevinirim hocam, çok şey denedim çok kafam karıştı