KinayeNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sunucu tarafında PuTTy ile SSH bağlantısı kurabilirsiniz. Burada bazı diğer alternatifler mevcut.
Onu yapıp görsel arayüz yükledim oraya kadar sorun yok ancak windows uzak masaüstü bağlantısını kullanarak bağlanmak istiyorum onu yapamıyorum