Bezos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesabınızdaki miktar fee ücretini dahi karşılamıyor ki. Bu yüzden 0 diyor.
ne yapmamı önerirsiniz peki saçma biraz 25$ dolarlık bitcoin yani ne demek karşılamıyor çözemedim