Kıbrıs bizim için PVP server gibi bir şey galiba
İnternetten aldığım bir bilgi:
" KKTCden Türkiyeye yapılan satışlar ihracat olarak sınıflandırılmaktadır. Serbest Bölgeden ya da Uluslararası İşletme Şirketi üzerinden yapılan satışlarda Katma Değer Vergisi (KDV) %0 dır. Aynı zamanda şirketinizin sene sonunda elde kar üzerinden %0 ya da %1lik kurumlar vergisi ödendikten sonra herhangi bir vergi ödemesi de yoktur."