Anladım olay vergi ama bu seferde kıbrıs'a vergi ödenmiyor mu?
Kdv olayı yok, yıllık gelir vergisi yok. Örneğin Türkiye'de kuruluysa şirketiniz, %18 kdv ödüyorsunuz, damga vergisi v.s. var. Gelirinizin belli bir kısmını %15-20 dolayında tutarı devlete ödüyorsunuz. Bu tutar şahıs şirketlerinde %40 'a kadar çıkabiliyor. Örneğin bu yıl toplam 100.000tl kazandınız, devlet sizden bunun 20.000tl sini geri alıyor gibi.
Ama tabi Kıbrıs'ta şirket kurmanın da şartları var.