Evet iha veya dha'dan çektiğin haberler ile direk mahkamelik oluyorsun canlı olarak yaşadık 3 defa şikayette bulundular ve ifade verdik.
Sonra avukatlarıyla anlaşma felan sağladık tabi baya bir pahalıya mal oldu. Yani haber işine gireceksen iha dha aa gibi ajanslardan abonelik almadan sakın başlama !!!