Arkadaşlar pek bir bilgim yok son zamanlarda sadece piyasaları takip ediyorum son 1 ay içinde futbol takımlarının değeri artmış örnek Juventus geçen ay baktığımda 65 tl iken şuanda 127 tl neredeyse 2 katı artış. Çok iyi değilmi? Geneli böyle artmış biraz daha artmaz mı yoksa düşüşe geçerler mi?